Зміст:
У роботі непередбачені ситуації та помилки – неминучі фактори. Вони можуть виникнути через брак досвіду, відсутність інформації або просто через людський фактор. Тим не менш, важливо розуміти, що ми всі припускаємося помилок, і наш успіх залежить від того, як ми впораємося з ними.
Помилки на роботі можуть мати різні наслідки, від незначних недоліків до серйозних проблем, які можуть призвести до фінансових втрат або шкоди репутації компанії. Щоб зменшити ймовірність виникнення помилок або мінімізувати їх наслідки, існують стратегії та методи, які слід враховувати.
Однією з головних стратегій є спілкування та комунікація. Важливо мати гарні комунікаційні навички, щоб чітко та зрозуміло передавати інформацію своїм колегам та керівництву. Також необхідно бути відкритим для зворотного зв'язку та готовим вносити корективи у свою роботу, якщо це необхідно. Критика може бути важкою, але вона сприяє нашому особистісному та професійному зростанню.
Крім того, завжди корисно брати на себе відповідальність за свої дії та визнавати свої помилки. Замість приховувати свою помилку або кидати її на когось іншого, краще бути відвертим і прийняти відповідальність. Це дозволить швидше знайти рішення та уникнути подальших проблем.
Як впоратися з помилками на роботі | |
---|---|
Помилка | Спосіб вирішення |
1. Забути виконати завдання | Створити список справ та відзначати виконані завдання |
2. Зробити помилку у розрахунках | Уважно перевіряти та перевіряти ще раз розрахунки перед остаточним підрахунком |
3. Неправильно інтерпретувати інструкції | Звернутися до керівництва чи колег за допомогою та ясністю в інтерпретації інструкцій |
4. Не організувати свій час | Скласти розклад та планувати свій час заздалегідь |
5. Не повідомити про проблему | Негайно повідомити про проблему свого керівника чи колег і шукати разом рішення |
Як реагувати на косяки на роботі?
Що робити, якщо ви зробили серйозну помилку в роботі
- Якнайшвидше розкажіть про проблему
- Поясніть ситуацію, але не виправдовуйтесь
- Запропонуйте способи, як виправити ситуацію
- Дійте негайно
- Доведіть вирішення проблеми до кінця
- Зробіть уроки
- Відновіть емоційну стабільність
Як заспокоїтися, якщо накосячив на роботі?
🔵 Перші кроки
- Знайдіть час для розмови. Дочекатися гарного настрою у керівника – нормально, але зволікання може погано позначитися на ситуації. …
- Не виправдовуйтесь, а пояснюйте ситуацію. Що ви зробили (або не зробили), що сталося. …
- Запропонуйте варіанти вирішення проблеми.
Як правильно зізнатися у помилці на роботі?
Як зробити це, не зашкодивши своїй кар'єрі?
- Чи не відкладайте пояснення. Проблеми не вирішаться самі, і швидше за все, вашу помилку помітять. …
- Не чекайте лайки. …
- Не перебивайте і не сперечайтеся. …
- Чи не зловживайте самокритикою. …
- Не перекладайте відповідальність іншим.
Як визнати свою помилку?
Як визнати свої помилки, щоб рухатися далі
- Третя причина пов'язана зі страхом бути відкинутим. Помилка – Порушення якоїсь норми, невідповідність загальноприйнятому стандарту. …
- Дозвольте собі помилятися.
- Перерахуйте свої сильні якості.
- Рефлексуйте …
- Обговоріть проблему …
- Уявіть найгірший сценарій