Адміністратор – особа закладу чи магазину. Він займається адміністративно-управлінською діяльністю, заповнює службову документацію, відповідає на всі питання як клієнтів, так і інших працівників.
Яке головне завдання адміністратора?
Контроль виконання працівниками обов'язків, підтримання трудової дисципліни, дотримання правил безпечної праці, санітарних норм та гігієни Звіт керівництва про стан справ, недоліки у роботі, обслуговування, контроль за їх усуненням; Контролює виконання персоналом розпоряджень керівництва. Збережена копія
Які якості мають бути у адміністратора?
Головні якості адміністратора, без яких він не зможе ефективно працювати: відповідальність, комунікабельність, доброзичливість, врівноваженість, організованість. Саме він зустрічає та проводжає клієнтів, вирішує конфлікти та транслює цінності компанії клієнту.